Zarząd Stowarzyszenia
15 lip 2021
Stowarzyszenie Absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej złożyło do dyrektorów generalnych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i ministerstw wniosek o udostępnienie informacji w zakresie podstawy zatrudnienia, zasad wynagradzania i płac pracowników zatrudnionych w najważniejszych urzędach administracji rządowej. Wniosek obejmował zestaw 5 pytań.
Niniejszy raport problemowy stanowi zbiorcze opracowanie odpowiedzi na pytania dotyczące istniejących we wskazanych powyżej urzędach wynagrodzeń oraz zasad ich naliczania i przyznawania, a także przestrzegania postanowień ustawowych dotyczących równego traktowania pracowników w tej sferze. Raport opracowano przede wszystkim na podstawie danych otrzymanych w odpowiedzi na pytanie nr 2 (uzupełnione załącznikiem/aneksem statystycznym na podstawie pytań 1 i 1a).
Zachęcamy do lektury: Raport SAKSAP: Zróżnicowanie wynagrodzeń w służbie cywilnej i jego uwarunkowania
Aktualności
Udostępnij:
Stowarzyszenie Absolwentów
Krajowej Szkoły Administracji Publicznej
SAKSAP
ul. Wawelska 56
00-922 Warszawa
zarzad@saksap.pl